marți, 6 mai 2014

Si asa incepe

Doar ce am deschis coletul cu produsele de la Oriflame din gama The ONE, dupa lungi asteptari si telefoane la curieri :D credeam ca nu mai vin! Dar iata ca sunt aici si abea astept sa le analizez pe toate partile, cu bune si cu rele.



Le-am incercat pe toate (evident!) dupa ce am deschis coletul pentru ca nu am avut rabdare, dar am decis sa testez cate doua produse in parte intr-o zi distincta, pentru a-mi forma o parere cat mai buna si mai obiectiva. Deci urmeaza o serie de postari despre cele 7 tipuri de produse pe care le-am primit: un rimel pentru volum, 2 nuante de gloss, 2 oje, 3 farduri de pleoape crema, un fond de ten, o pudra si un corector.

Si avand in vedere modul profesionist in care consider ca s-a desfasurat aceasta campanie, am hotarat sa testez si eu la fel de profesionist, si sa imi exprim parerea cat se poate de structurat si obiectiv. M-am gandit deci cam care ar fi criteriile dupa care cineva s-ar ghida cand alege un produs – cel putin pentru mine acestea sunt.

In primul rand culoarea, cred ca e un criteriu esential cand vorbim de make-up, si aici voi descrie putin culoarea produsului si ma voi referi la intensitate, tip de nuanta, etc.

Apoi mirosul – nu stiu pentru voi cum e dar pentru mine, daca un produs miroase bine, e mult mai atractiv. Stiu ca uneori pentru a avea miros, producatorii folosesc chimicale care pe care altfel produsul nu le-ar contine. Sa fim serioase, cui ii vine sa foloseasca produse urat mirositoare?

Despre textura si aspect, voi analiza ce tip de finish are produsul (mat, stralucitor, perlat etc.) si ce fel de textura are (vascoasa, lipicioasa, fina etc.)

Ambalajul – pe langa atractivitate – pentru mine are un rol esential. De multe ori am avut produse foarte bune, dar ambalaje nepractice sau de slaba calitate, care au afectat calitatea produsului per total. Sau produse in catitate mult prea mare/mica, in raport cu pretul si durata lor de valabilitate.

De asemenea, mi s-a parut o idee buna si un test elocvent, sa testez produsele primite pe timp de zi si pe timp de noapte. Pentru mine rezistenta machiajelor este foarte importanta, de aceea testul “zilei” (timp de 2 – 6 ore) ar trebui sa arate cat de rezistente sunt produsele in timpul unei zile obisnuite, iar testul “noptii” ar fi relevant pentru cum se comporta produsul in timpul noptii, pe o durata mai lunga de timp (6 – 9 ore).

Ca si incheiere, voi spune care sunt partile bune si mai putin bune in ceea ce priveste fiecare produs in parte, si ma voi referi si la raportul calitate-pret (voi lua in considerare pretul intreg din catalog, si eventualele reduceri).

Din ce am observat din testele fugitive facute in graba adineaori, veti putea citi si parti bune si rele, iar concluziile le voi trage intr-o postare de final.

Sper sa va fie utila analiza mea cand doriti sa alegeti produsele Oriflame, deci stati pe aproape!

Krp


PS: Maine urmeaza parerile despre rimel si gloss-uri :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa spun ceva despre asta: